Melodifestivalen:

Så hatad men ändå så älskad!
I helgen var det final i melodifestivalen men det kan väl ingen ha missat! För så mycket hysteri som det byggs upp kring melodifestivalen ser vi sällan. Alla blir som helt tokiga i det, inklusive mig själv. På jobbet var det ett hett samtalsämne, alla kom fram och frågade vem jag hade röstat på, vem jag tyckte var sämst osv. Även fast det rådde blandade meningar om vidare melodifestivalen var bra eller inte hade alla sett det, för det tillhör ju. Man hänger helt enklet inte med i snacket om inte sett det, blir man osvensk om man inte tittar? Är det okej att vara helt ointresserad? Jag trodde mig själv inte vara särskilt intresserad men när vi väl började diskutera alla artister, programledaren ja då kom jag igång och insåg att jag tyckte rätt mycket om melodifestivalen...
Jag tyckte om:
  • Att läsa i Expressen att Molly Sandén fick glassplitter i ögat och måste föras ut och att det hela var väldigt traumatiskt. Inte nog med att hon typ kom sist i finalen... haha!
  • Måns sura min som alla fotografer lyckats fånga efter att han kommit på fjärdeplats, butter!
  • MIn favorit var Sara Dawn Finer för att hon flög, hallå det var häftigt!
  • Jag tycker att Tingeling tingeling... skulle vunnit finalen!! Hallå det hade så gått hem i Europa now days, slager är ute!!!
Så hatad men ändå så älskad!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Tingeling for the win!!!

2009-03-16 @ 14:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0