GOTT NYTT

Nu är det nya året här, dess ankomst firades på en busshållsplats (halv fail). Men glad är jag ändå för nu väntar ett helt nytt år, det SKA bli bäst:
1. Studenten!!!
2. Hälsa here I come! No more mc donalds å skräp mat :S ooohhh shiit!!
3. Skidresa!!
4. Segling i sommar.... sthlms veckan
5. Drömmer om att besöka London med David
6. Träna träna träna = snyggast
7. Ett måste är att rätta till min musik smak som försämrats något lite för mycket, skäms!
8. Förhoppnings vis kommer jag på meningen med livet = vad jag vill bli när jag blir stor...
9. Jag måste skaffa mig bättre sömn vanor, då ajg sitter och skriver det här när klockan är 01.24 AJA BAJA
10. SOMMAR!

Snart är lovet slut.... (bara så ni vet)



Kommentarer
Postat av: p.

Jag funderar på att följa med på skidresan :P sofia sa att ni hade platser över och jag är på fruktansvärt skidhumör!

2009-01-10 @ 14:58:22
URL: http://urbandisposition.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0