HELG

1. Helgen invigdes med Fysik B prov, satt i 2h och 15min!! Jag hade med mig kaffe i en liten termos. Jag tyckte det var en bra idé men det slutade bara med att jag blev kissnödig och kaffet kallnade, hm.

2. Ca klockan 21.10 kom Lina och Mårten = syskonkväll! Innehöll sushi, sopntanbesök av Jojo och Fanny och det gamla vanliga ;) Kvällen slutade med att jag och Mårten somnade till scary movie 2 därefter bestämdes att vi skulle avrunda kvällen. Bustu kväll snart!!

3. Foto med Frida. Temat var höst. Barbenta ben och kokhett te tillsammans med löv. =Skojigt!

4. Fika hos mormor. Okej, när det är fika hos mormor så går man inte därifrån hungrig! Fikat började med lite kakor, muffins, bullar och damsugare. Vi åt dumt nog upp allt på bordet, då vi olyckligt vis glömt bort att vi var hos mormor. Då kommer mormor in med två pajer, en plommonpaj och en äppelpaj. Jag som inte ätit varken frukost eller lunch var proppmätt!


5. Kvällen = David och co, poker stog på schemat. Jag och David kunde tagit hem en förlåt mig men jäkligt nice pott men vi förlorade på färg mot kåk = OTUR! Det var efter det vi drog hem och tittade på film, natti natt...


6. Söndag = jobba = JOBBIGT! Vad mer kanjag säga än att blodsocker nivån sjönk rejält och jag blev nästan svimfärdig, låg på energi efter att ha skrigit på barnen som tappert försöker simma längd efter längd i det iskalla vattnet.


Sammanfattning
  • Kaffe på prov = kissnödig = koncentrationssvårigheter
  • Scary Movie 2 är lätt den bästa Scary Movie filmen!
  • Jag kan bli bra på kort!
  • Fika hos mormor = aldrig hungig efteråt
  • Poker är orättvist
  • Söndag = ångest

Peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0