Min sjukaste dröm!

OKEJ jag måste berätta om min Di Leva dröm!! I drömmen var vi i något konstigt trångt kök. Det sprang runt en massa barn och människorna runt om kring mig var bara ett stort blurr. Ni vet sådär, människor man känner men man kommer inte ihåg vilka de är. Ialf, så bar jag en liten kille i famnen som var rädd för någonting. Plötsligt kommer Di Leva in genom dörren och jag får en peddo vibe i hela kroppen. Men konstigt nog så lämnar jag över pojken till Di Leva och går därifrån. Okej väldigt flummit!
MEN nu kommer vi till det viktigaste, nämligen när vi skulle sova. Alla sover i en enda lång säng. Jag sover då brevid Pernilla, vi somnar och allt är lungt. MEN mitt i natten väcks vi av att Di Leva står med händerna framför våra ögon och säger något istil med -prrrr prr prrr prrr prrr prr prrr. VI blir livrädda och roper -flytta på dig äckliga peddogubbe! Medan vi sparkar på honom. Di Leva rör sig inte ur fläcken och jag vaknar....

Den natten somande jag med lampan tänd...

Kommentarer
Postat av: carro

FYFAN MALIN!

2008-09-04 @ 23:05:36
Postat av: p.

hahaha. jag hör "prr, prr" all the time nu. men de va gött i fredags <3 puss babe

2008-09-08 @ 18:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0