Jag är ingen bloggare men...

Lite gott och blandat...

Det finns en thai restaurang vid min skola som måste vara den bästa i hela världen, ja hela världen eftersom den är den enda thai restaurangen som jag ätit på. Förra veckan åt vi där tre gånger och den här veckan är jag uppe i en gång redan(tisdag idag) så det bådar inte gått för min framtida ekonomi... hm

Fika på sandys = det känns som om tiden står stilla. Vi fikade där i tre timmar utan att märka det så var klockan halv sex! Annika och Sandra :D + lite kaffe också<3

Skolan har börjat på alvar nu är inne på andra veckan och har redan blivit seg. Men motivationen höjs när man fått prova ut sin studentmössa och alla är jättepeppade inför alla studentskivor. Hur kan man inte vara peppad inför att åka flak och festa galet!!?? Studentider väntar...

Lite onödig information

jag har börjat dricka kaffe
jag har inte gymmat på snart fyra månader
jag har ett fett blåmärke på knät från när jag spelade fotboll
jag kan inte säga nej till mat
jag har börjat kolla på heros




Jag drömde en mardröm om den här killen!!




Kommentarer
Postat av: David

du e så gullig <3

jag får ta dig till en annan thai restaurang så du har nått att jämföra med :)

2008-09-02 @ 19:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0