Måndag - en sån dag...

IDAG fick jag för mig att min klasskompis var i skolan fast hon inte var det, det var sjukt skumt! Jag var helt bombsäker på att jag såg henne i skolan, hm. Kan man hosta konstant? svar: JA! Jag hostade konstant i två dagar sedan IDAG när jag kom till skolan = poff bara sådär slutar jag hosta, men när lektionen börjar får jag hostanfall = hostar konstant resten av lektionen. Detta ser jag som ett starkt bevis på att jag inte borde gå i skolan, fram tills att jag kom hem och fortfarande hostar, jag är nog sjuk endå, HOST!

HÖSTLOV = PORTUGAL ALLÉ
Har nio böcker att läsa ut, kommer jag att klara det?
JA/NEJ

Go let it out, la la la la la

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0