LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOV!!!!

FREDAG! En bra dag i skolan två lektioner religion ---> håltimme i två ½ timme ---> fysik b 2,5h!!
Lunch med Madde, mysis bland östermalmstanter på Sandys, skagen submarine. På fystiken hände något konstigt -jag började fråga saker, hela tiden! Jobbit! Sedan gick jag och Sandra iväg till banken för att sätta in pengar till flaket, jag något betungad av alla skolböcker jag bar hem, jag tror jag lutade några grader... Det kostade 80kr att föra över pengar vi räknade då ut att alla i klassen ska betala mig 4kr var, haha. Sedan var det LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOv!!!!

IMORGON
bär det av mot spännande äventyr i Portugal! Det var ett ledset farväl jag tog till Madde och Sandra idag i skolan, festisar(utan mig). Frida kom även förbi för "att hämta jackan" en stund ett trevligt litet chat och även farväl - bus eller godis?

PEACE OUT MF'S!


Bjuder på en bild från våran härliga seglingstur för några veckor sedan, <3!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0