känslorna attackerar!

Det här nog min tredje blogg jag skapar, vill ha en ny blogg för varje gång jag vill skriva blogg. Men nu gör jag ett försök till att behålla denna ialf fyra inlägg senare... hm. Det har ialf varit min första dag i skolan idag, mina känslor var följande: glad, överraskad, arg, besviken, omtumlad och avis.

En ny termin med nya möjligheter, nya blogg möjligheter...

En lista över dagens olika känslor:
  • arg
  • glad
  • överraskad
  • arg
  • besviken
  • omtumlad
  • avundsjuk
  • ensam
  • ångest
  • skuld
  • saknad
  • saknad
  • saknad


I can't tell you but it lasts forever...

Kommentarer
Postat av: Fridaaa

you can do it girl

2008-08-25 @ 23:11:32
URL: http://farmorfritz.blogg.se/
Postat av: jagärförfegförattavslöjamittnamn

fan va gay med blogg, det är lixom så 2007..

2008-08-26 @ 15:46:24
Postat av: rabbit

saknaden

2008-10-09 @ 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0